Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново за съединителя....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
    Аз,доколкото разбрах,иде реч за пружината вътре в помпата.До сега не съм виждал помпа без пружина.След като си я разглабял,трябва преди монтажа да я напълниш със спирачна течност и като я монтираш,трябва да пуснеш сама да протече обилно през пробката за обезвъздушаване.Чак тогава се припомпва няколко пъти под налягане,иначе обезвъздушаване няма.
    самата помпа няма пружина и хода на помпата е не повече от 2см
    пружина има на самия педал,но няма начин когато смениш помпата да забравиш да сложиш пружината,защото просто нея не я пипаш,когато сменяш старата помпа с нова
    Самата пружина деиства само от средата на хода на педала,когато педала е в най-долно положение пружината на може да го върне горе
    И в крайна сметка педала щом не се връща,значи има въздух в системата
    sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
    ALFA ROMEO 2.0JTS ex
    ALFA ROMEO Crosswagon Q4
    Продавам Алфи на части!

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Днеска и взех 15 лева на една - стои над педала на съединителя..........
      Да, но тя не го държи горе, когато има въздух в системата. Пробвал съм го. Когато го натиснеш при разкачен маркуч остава долу. Ако примерно се повреди на пътя (да кажем спука се маркуча) натискаш и педала остава долу. За да го върнеш трябва да го дръпнеш с крак. Е, вярно, че тогава остава горе, но пружината не може сама да го върне горе - трябва външна намеса.
      И за да не влизам в безсмислени спорове -при мен е така, ако при други е иначе - ОК.
      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
        Да, но тя не го държи горе, когато има въздух в системата.
        Е и аз не съм казал това.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Помпа без пружина вътре още не съм виждал,ама тоя гореупоменат х.й го ядох днес.Свалих всичко и след два часа,през които се чувствах много тъп,установих,че педала ми натиска прекалено много буталото на помпата и се получава така,че в един момент гумичките подминават отвора на входа и долния цилиндър,след като се върне,понеже всичко вече е наакано,педала си остава мъртъв,а нашего брата умрял от мизерия.Моята е от подписа,но принципа е същият.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Помпа без пружина вътре още не съм виждал,ама тоя гореупоменат х.й го ядох днес.Свалих всичко и след два часа,през които се чувствах много тъп,установих,че педала ми натиска прекалено много буталото на помпата и се получава така,че в един момент гумичките подминават отвора на входа и долния цилиндър,след като се върне,понеже всичко вече е наакано,педала си остава мъртъв,а нашего брата умрял от мизерия.Моята е от подписа,но принципа е същият.
            В неделя ще я донес да я видиш ако дойдеш
            sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
            ALFA ROMEO 2.0JTS ex
            ALFA ROMEO Crosswagon Q4
            Продавам Алфи на части!

            Comment


            • #21
              OK
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                Благодаря за всички изказани предположения.

                Отидох при типа, който ми сменя помпата и заедно я обезвъздушихме (явно по-успешно от самостоятелния ми опит) и сега е значително по-добре Има леко потъване в началото като я запаля, но след малко каране и натискане се оправя и си се натиска хбаво от начало до край.

                Иначе за изтичане на спирачната течност и аз се сетих, но не е това. И аз искрено се надявам да не е почнала лагерпомпата да се разваля, защото сигурно новата струва майка си и баща си, и още толкова за самата смяна... множко ще ми дойде.

                Относно пружината в самата помпа... не знам дали има или не, но не мисля, че е от това, тъй като помпата е нова и поне като я разгледах си беше цяла и неразглобявана... Времето ще покаже... ако става по-зле, ще я заведа на някое по-добро място.

                Още веднъж мерси за коментарите
                Alfa Romeo 156 1.6 TS

                Comment


                • #23
                  За колегите, които преди да сменят нещо са склонни да експериментират и да оправят проблема за 40 стотинки. Магазин за качествени гумички, маслоустойчиви има...
                  посока от "Руски паметник" по "Опълченска", подминава се "Сливница", след което има светофар на високото на булеварда. Пресечката е вдясно, но е еднопосочна. 30м навътре, в дясно, в една кооперация има въпросните уплътнения.
                  Но наистина носете уплътненията със себе си, първоначално реших да взема някой мм по дебели за по добро уплътнение и няма влизане...айде пак обратно.
                  sigpic
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
                  Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
                  Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

                  Comment


                  • #24
                    И аз имам проблем. Падна ми педала на съединитела и установих, че има теч от маркуча, който влиза в скоростната кутия. Може ли от него да губи налягане и да пада педала?
                    Благодаря предварително!
                    Колата е от подписа.
                    Alfa 156 1,6 TS ex
                    Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                    Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от benji_gb Покажи съобщение
                      И аз имам проблем. Падна ми педала на съединитела и установих, че има теч от маркуча, който влиза в скоростната кутия. Може ли от него да губи налягане и да пада педала?
                      Благодаря предварително!
                      Колата е от подписа.
                      след няколко обезвъздушаваня и вадене ислагане не маркуча в скоростите и на мен ми протече.
                      Погледни дали е от самия маркуч или от мястото,където влиза в скоростите(ако е от там) си смени О пръстенчетата и си ти,обезвъздушаваш и няма да имаш ядове.
                      Ако е от маркуча да знаеш,че е бая цифра,но може да го дадеш за рециклиране
                      Успех и дано е от о пръстенчетата,че е най-ефтино и можеш да се справиш сам
                      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                      Продавам Алфи на части!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от zdravik Покажи съобщение
                        Благодаря за всички изказани предположения.

                        Отидох при типа, който ми сменя помпата и заедно я обезвъздушихме (явно по-успешно от самостоятелния ми опит) и сега е значително по-добре Има леко потъване в началото като я запаля, но след малко каране и натискане се оправя и си се натиска хбаво от начало до край.

                        Иначе за изтичане на спирачната течност и аз се сетих, но не е това. И аз искрено се надявам да не е почнала лагерпомпата да се разваля, защото сигурно новата струва майка си и баща си, и още толкова за самата смяна... множко ще ми дойде.

                        Относно пружината в самата помпа... не знам дали има или не, но не мисля, че е от това, тъй като помпата е нова и поне като я разгледах си беше цяла и неразглобявана... Времето ще покаже... ако става по-зле, ще я заведа на някое по-добро място.

                        Още веднъж мерси за коментарите

                        180лв
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщение
                          след няколко обезвъздушаваня и вадене ислагане не маркуча в скоростите и на мен ми протече.
                          Погледни дали е от самия маркуч или от мястото,където влиза в скоростите(ако е от там) си смени О пръстенчетата и си ти,обезвъздушаваш и няма да имаш ядове.
                          Ако е от маркуча да знаеш,че е бая цифра,но може да го дадеш за рециклиране
                          Успех и дано е от о пръстенчетата,че е най-ефтино и можеш да се справиш сам
                          Как става това обезвъздушаване? Ако някой сподели ще съм много благодарен. Маркуча беше дал фира и го купих, но не мога да обезвъздуша. Помпата я пробвах дава си налягане .
                          Alfa 156 1,6 TS ex
                          Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                          Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                          Comment


                          • #28
                            Оправих се сам. Сега колата е пушка
                            Alfa 156 1,6 TS ex
                            Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                            Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                            Comment

                            Working...
                            X